Czy pandemia koronawirusa, to dobry czas na reklamę?
29 styczeń 2020

Czy pandemia koronawirusa, to dobry czas na reklamę?

Zdaję sobie sprawę, że mamy do czynienia z sytuacją bez precedensu na skalę światową, a uniwersalnych przepisów na działania po prostu nie ma. W każdej firme może sprawdzić się całkowicie inny model działania. Wszystko zależy od jej profilu, od potencjalnych odbiorców i wreszcie od odwagi. Tak odwagi...w podejmowaniu wielu kluczowych decyzji.

Tylko Ci, którzy nie stoją z założonymi rękami, ale szukają pomysłów i rozwiązań, wykorzystując sytuację i starając się dostosować do nowych realiów, na pewno wyjdą z obecnego kryzysu obronną ręką. I tu wychodzi na przeciw reklama. Firmy, które jako pierwsze zareagowały w swoich przekazach reklamowych i dostosowały komunikat zyskują wizerunkowo. Faktem jest, że ludzie w czasie epidemii koronawirusa działają inaczej, dlatego również  inaczej powinna wyglądać strategia marketingowa ich firmy. Ale rezygnowanie z jakichkolwiek działań tego typu z powodu strachu, niepewności jest drogą donikąd.

Bez reklamy trudno budować świadomość marki czy obecności produktów na rynku. Kryzys jest tylko okresem przejściowym, po którym konsumenci sięgną z powrotem po te produkty i usługi, z których nie mogli korzystać w czasie pandemii – po te, które pierwsze przyjdą im do głowy. Dlatego należy dokładnie przeanalizować co możemy zrobić dla swojej firmy, w jaki sposób działać aby nie dać o sobie zapomnieć naszym klientom i dać się poznać tym nowym.

I tutaj wchodzimy my! :)

Reklama zewnętrzna jest najlepszym rozwiązaniem w okresie pandemii, ponieważ pomaga w szybki sposób zbudować zasięg. Ruch samochodowy  tworzy naturalną widownię outdooru, z którego naprawdę warto skorzystać. Nośniki reklamy zewnętrznej ulokowane np. na budynkach stworzą wspaniały zasięg kampanii i sprawią, że będzie ona efektywna. A przecież o to nam chodzi prawda?  Reklama na billboardach, cityboardach, banerach w połączeniu np. z Facebook Ads, czy Google Ads wywołuje efekt synergii, a ten właśnie jest przez nas pożądany.

Dodajmy do tego jeszcze perfekcyjnie oklejony samochód. Profesjonalnie opracowana identyfikacja wizualna, przejrzysta, trafiającą do odbiorcy - reklama idealna!

Tego typu forma reklamy ma cały wachlarz zalet. Przede wszystkim gwarantuje szeroki zasięg, mobilność przestrzeni reklamowej, zastosowanie ciekawych i nieszablonowych projektów graficznych zdecydowanie przyciąga uwagę każdego i wpływa na pozytywne postrzeganie  firmy.

Kolejnym świetnym rozwiązaniem jest zadbanie o  przyciągającą oko identyfikację wizualną siedziby firmy. Zaproponować możemy wiele rozwiązań, ale zdecydowanie najlepiej sprawdza się oklejenie witryn ciekawym motywem oraz kaseton, który sprawi, że Twoja firma będzie wyróżniać się spośród innych i o to właśnie chodzi  - by dać o sobie znać. Jesteśmy i walczymy!


 Chętnie służymy radą, bo wierzymy, że dobre rzeczy powstają przy dobrej współpracy – nastawionej na Klienta – otwartej na potrzeby naszych partnerów.