Drodzy Klienci, zapraszamy do naszego nowego biura, które mieści się pod adresem: ul. Piaskowa 11, Czeladź
Terminy i płatności
Termin realizacji podajemy zawsze w dniach roboczych. Termin realizacji liczony jest od momentu akceptacji projektu lub otrzymania potwierdzenia dokonania płatności (w zależności od ustaleń). Dodatkowe uszlachetnienia (folia, hot stamping, lakier UV) wydłużają czas realizacji.
- Projekty graficzne podstawowych nośników reklamowych wykonywane są w terminie 1-3 dni od momentu dostarczenia przez Klienta kompletu materiałów do realizacji.
- Projekty graficzne nośników bardziej skomplikowanych (katalogi, książki) wykonywane są w terminie do 10 dni od momentu dostarczenia przez Klienta kompletu materiałów do realizacji.
- Druk cyfrowy: 1 - 3 dni
- Druk offsetowy
- Ulotki: 1 - 3 dni
- Ulotki składane: 2 - 5 dni
- Plakaty: 2 - 3 dni
- Katalogi szyte: 5 - 7 dni
- Katalogi klejone: 7 - 10 dni
- Teczki: 4 - 7 dni
- Notesy: 4 - 7 dni
- Wizytówki: 1 - 3 dni
- Druk wielkoformatowy: 2-7 dni (w zależności od wielkości zamówienia)
- Oklejanie samochodów, witryn - wydruk: 3 - 5 dni roboczych + montaż)
5 - 21 dni
Realizacja zlecenia rozpoczyna się od potwierdzenia jednej z form płatności:
1. Przedpłata - Płatność przelewem przed realizacją zlecenia. Realizacja rozpoczyna się w momencie otrzymania od Państwa potwierdzenia przelewu. Do zamówienia wystawiana jest FV VAT.
Bieg terminu realizacji rozpoczyna się od dnia roboczego następującego po dniu, w którym wartość zamówienia została zaksięgowana na naszym koncie.
Wszystkie produkty i usługi dostępne w naszym serwisie są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie. Dlatego przyjęliśmy zasadę pobierania przedpłaty do Państwa zleceń.
2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (do 1500zł netto) - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. W biurze dostępny jest terminal płatniczy. Posiadamy możliwość płatności kartą oraz blikiem.
3. Pobranie - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru towaru dostarczonego przez kuriera do siedziby Państwa firmy. Ewentualnie: Płatność bezpośrednio po wykonanej pracy montażysty.
4. Przelew 7-dni - Aby uzyskać możliwość odroczonej płatności prosimy o przesłanie na adres biuro@kiwigifts.pl dokumentów firmy. W odpowiedzi otrzymają Państwo oświadczenie do wypełnienia. Możliwość płatności odroczonej jest ustalana indywidualnie, nie wcześniej jak od trzeciego zlecenia. Nie wystawiamy FV na termin poniżej 500zł netto.
Czy zamówienie można anulować?
Tak, jednak tylko w przypadku, gdy nie została rozpoczęta realizacja zamówienia. Państwa płatność zostanie wtedy zwrócona na konto, z którego została dokonana wpłata.
Czy można zmienić zamówienie?
Tak, jednak tylko w przypadku, gdy nie została rozpoczęta realizacja zamówienia.
Co w przypadku jeśli Klient chciałby zrezygnować z zamówienia, a proces produkcji już się rozpoczął?
W przypadku rezygnacji/ zmiany zamówienia po rozpoczęciu procesu produkcji Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów realizacji zamówienia do etapu, w którym został wstrzymany proces produkcyjny. W takim przypadku zwracamy różnicę w wartości zamówienia i poniesionego kosztu produkcji do etapu, w którym wstrzymany został proces produkcyjny.