Zapraszamy do naszego biura, które mieści się pod adresem: ul. Piaskowa 11, Czeladź. Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
Katalogi szyte
Broszury szyte, inaczej katalogi w oprawie zeszytowej, to idealne rozwiązanie dla zaprezentowania niezbyt obszernego materiału. Minimalna objętość to 4 strony wnętrza oraz 4 strony okładki. Do wyboru różne formaty, gramatury papieru oraz uszlachetnienia.
Dostępne formaty:
- A4, A5, B5 pion lub poziom
- A6, DL pion
- kwadrat 15 cm lub 21 cm
Dostępne gramatury papieru:
- okładka: kreda 130 g, 170 g, 250 g mat lub połysk oraz kreda mat 350 g
- okładka: offset 90 g, 120 g, 150 g
- wnętrze: kreda 130 g i 170 g mat lub połysk
- wnętrze: offset 90 g, 120 g, 150 g
Uszlachetnienia okładki:
- folia mat, połysk lub soft touch
- folia mat + lakier UV
- folia soft touch + lakier UV
Liczba stron:
- minimum 4 strony wnętrza + 4 strony okładki
- maksimum 56 stron wnętrza + 4 strony okładki
- liczba stron wnętrze zwiększa się co 4 strony
Realizacja zlecenia rozpoczyna się od potwierdzenia jednej z form płatności:
1. Przedpłata - Płatność przelewem przed realizacją zlecenia. Realizacja rozpoczyna się w momencie otrzymania od Państwa potwierdzenia przelewu. Do zamówienia wystawiana jest FV VAT.
Bieg terminu realizacji rozpoczyna się od dnia roboczego następującego po dniu, w którym wartość zamówienia została zaksięgowana na naszym koncie. Wszystkie produkty, usługi, projekty dostępne w naszym serwisie są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie. Dlatego przyjęliśmy zasadę pobierania przedpłaty do Państwa zleceń.
2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (do 1000zł netto) - Płatność odbywa się gotówką w czasie odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. W biurze dostępny jest terminal płatniczy. Posiadamy możliwość płatności kartą oraz blikiem.
3. Przelew 7-dni - Forma ta dotyczy jednostek samorządowych, jednostek administracji publicznej oraz szpitali. Możliwość płatności odroczonej jest ustalana indywidualnie. Nie wystawiamy FV na termin poniżej 500zł netto.