Zapraszamy do naszego biura, które mieści się pod adresem: ul. Piaskowa 11, Czeladź. Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
Gadżety reklamowe na targi
Nawet przedsiębiorstwa o ugruntowanej pozycji, które są obecne na rynku od wielu lat, zdają sobie sprawę z tego, że nie mogą pozostać w tyle. Konkurencja z miesiąca na miesiąc jest coraz większa i bez odpowiedniej reklamy nawet liderzy w branży mogą nie nadążyć za jej rozwojem. Jedną z bardziej powszechnych opcji jest regularna obecność firmy na branżowych eventach, targach i konferencjach tematycznych. Jest to niepowtarzalna możliwość bezpośredniego kontaktu z osobami działającymi w podobnej niszy i zacieśnienia relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami biznesowymi. Istotna jest też kwestia autoprezentacji. Bezpośrednie spotkanie daje okazję do budowania wizerunku firmy i odpowiedniej prezentacji swojej oferty. Wielu wystawców stara się więc uatrakcyjnić swoje stanowisko. Jedną z metod może być wykorzystanie gadżetów reklamowych. W tym wpisie przedstawimy korzyści, jakie niesie wykorzystanie ich na targach i konferencjach oraz wskażemy, na jakie upominki warto postawić.
Wybór gadżetów reklamowych na targi
Gadżety reklamowe mogą pomóc wystawcy w osiągnięciu sukcesu na ważnych dla branży eventach. Obecnie nie są one na tego typu wydarzeniach niczym nowym i nikogo nie dziwi ich obecność. Warto więc wykorzystać takie, aby osoba odwiedzająca targi nie przeszła obok nich obojętnie. W zależności od posiadanego budżetu można zdecydować się na drobne upominki i produkty z nieco wyższej półki cenowej.
Wielu wystawców wykorzystuje do prezentacji swojej firmy długopisy reklamowe. Można postawić na klasykę i wykorzystać zwykłe plastikowe długopisy, albo zwrócić się w kierunku bardziej jakościowych przyborów. Dobrym pomysłem będzie dołączenie do długopisu notatnika, aby osoby odwiedzające stoisko mogły zrobić sobie dodatkowe notatki. Obok długopisów reklamowych jednym z najczęściej wykorzystywanych upominków są smycze reklamowe. Pozwalają one na budowanie rozpoznawalności marki bardzo niskim kosztem. Oprócz tego, że są tanie w produkcji, docenić je można za ich funkcjonalność. Przydadzą się bowiem każdemu niezależnie od wieku czy płci.
Można postawić także na gadżety z nieco wyższej półki cenowej. W celu jeszcze lepszego zapadnięcia w pamięć warto wykorzystać pendrive z grawerem. Wygrawerowane może zostać wybrane hasło, logo lub nazwa firmy. Dodatkowo na pendrivie można umieścić i przekazać klientowi pliki zawierające ofertę lub materiały reklamowe. Jest to rozwiązanie, które idzie wraz z duchem czasu i z pewnością zostanie docenione ze względu na swoją funkcjonalność. W końcu w dzisiejszych czasach pamięć USB to narzędzie niezwykle przydatne. Zostanie więc wykorzystane w praktyce zarówno przez właściciela jak i pracowników każdej firmy.
Jeśli mowa już o bardzo praktycznych formach reklamy, warto wspomnieć, że kreatywnym pomysłem na promocję mogą być też kubki termiczne. Taki upominek docenią osoby, które dużo czasu spędzają w trasie lub na zewnątrz i nie mają chwili na przygotowanie sobie ciepłego napoju. Będzie również stanowił bardzo dobre rozwiązanie w każdej podróży służbowej czy prywatnej. Aby jednoznacznie przywoływał wspomnienia warto, żeby kubki termiczne miały odpowiedni nadruk z logo lub nazwą firmy. W ten sposób można wykorzystać je w budowaniu wizerunku marki.
W trakcie przygotowań do targów największą uwagę poświęca się zwykle przygotowaniu stoiska. Nic dziwnego, w końcu jest to punkt, z którym w pierwszej kolejności zetkną się osoby odwiedzające. Warto więc, aby znaki firmowe były dobrze wyeksponowane, zarówno na materiałach reklamowych jak i na rozdawanych upominkach. Niezależnie czy postawi się na upominki z niższej półki cenowej takie jak smycze reklamowe, czy na nieco droższe np. pendrive’y z grawerem, istotne są też umiejętności interpersonalne personelu. To jego zadaniem będzie atrakcyjne zaprezentowanie oferty i sprawienie, że osoba odwiedzająca będzie pamiętać firmę w pozytywny sposób. Wręczanie upominków powinno być poprzedzone rozmową tak, aby potencjalny klient po targach nadal doskonale kojarzył gadżet z przedsiębiorstwem, które mu go podarowało.